Monday 26 November 2012

part 1 : berjinak-jinak dengan makanan nutrisi HERBALIFE

Assalamualaikum dan selamat malam :) sebelum ini aku update blog sebab assignment. nak xnak wajib update sebab nak markah kannnn.
tp skrg aku nk tukaq profesion pulak. ceritanya, baru-baru aku disahkan dapat 1 penyakit yang memg xda ubat. tp aku xpernah rasa sedih dengan apa yg berlaku dan harap2 xkan pernah insaff sebab aku sayang dengan penyakit baru yg menular kat dalam badan aku ni. tau penyakit apa? sejak kebelakangan ni mulut aku asyik nak cakap pasal nutrisi jaa tangan pun asyik nak type pasal herbalife ja. so, sekarang pun aku nk update sikitsikit pasal herbalife ni.

firstttt sekali aku nak hampa tau yang herbalife....
HERBALIFE HANYA MAKANAN SIHAT

maksudnya kat sini herbalife BUKAN UBAT tapi MAKANAN. ok faham kan kat situ? *eh,mcm cikgu pulak-.-


 ni antara produk-produk dalam herbalife





rasanya setakat ni dulu aku nak kenalkan herbalife kepada yang belum kenal. kalau nak tau lebih lanjut boleh  email hudaherbalife@gmail.com atau call ja terus 013-463 5493

No comments:

Post a Comment